7 פעולות ליצירת טראפיק לאתר שלכם
Marketing
"בניתי אתר עכשיו מה?" פעמים רבות בעלי עסקים בונים אתרים מאוד מושקעים, משקיעים המון כסף, זמן ומחשבה ולבסוף חווים כישלון.
7 דרכים לקידום ויצרת טראפיק לאתר שלכם:
1.אתר תדמית בלבד לא מעניין אף אחד - אנחנו חייבים לדאוג שיהיה לנו תוכן עם ערך לקהל היעד, לא מספיק היום רק אתר מעוצב יפה עם תמונה מקצועית וסיפור חיינו. כדי לגרום לקהל היעד להאמין בנו, לתפוס אותנו כמומחים ולקנות את השירותים שלנו. צריך להראות לו שייש על מי לסמוך באמצעות תוכן מקצועי איכותי שנותן ערך. לכתוב מאמרים, לצלם מדריכים, לספק לו כלים כדי שיכיר אותנו טוב יותר, יסמוך ויעריך.
2.תדאגו שיהיה מותאם למובייל - זה חובה ובסיסי ביותר! אם אתם בונים בוויקס תבדקו כל הזמן שהוא לא מבלגן לכם את גרסת המובייל שאתם משנים משהו בגרסת הדסקטופ.
3.שימו את כתובתו בכל הרשתות החברתיות שבהן אתם חברים. הדף העסקי והאישי בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדין וכו.
4.העלו פוסטים שנותנים טעימה מכל תוכן עם ערך לקהל שלכם שהעליתם באתר (וידאו, מאמר, כתבה). שימו קישור לתוכן המלא שבאתר, כך אנשים יוכלו להיכנס, לצרוך את כולו ולטייל בדפים אחרים באתר.
5.שלחו מיילים לרשימות התפוצה שלכם עם תוכן יעיל, בעל ערך וקישורים לתכנים שבאתר.
6.קידום אורגני בגוגל (SEM Search Engine Optimization) – תהליך הכולל שימוש במילות מפתח בכתיבת התוכן של האתר שלכם והעלאת תוכן איכותי לקהל היעד שלכם. ככל שתשלבו מילות מפתח שקשורות לתחום שלכם ושהתוכן שלכם יהיה יותר איכותי כך יהיה לכם יותר סיכוי שגוגל ימקמו אתכם בתוצאות הראשונות בחיפושים מסויימים.
7.קידום ממומן בגוגל (SEM Search Engine Marketing) - תשלום עבור קידום במנועי החיפוש של גוגל. זוהי פעולה לא פשוטה לעשות אותה ברמה גבוהה ולמרבית האנשים אני ממליץ לקחת בעל מקצוע בשביל זה (גם אני עשיתי כך). זה בעצם אומר שגוגל ימקמו את האתר שלכם בתוצאות הראשונות או במודעות הצד של העמוד כאשר גולשים יחפשו מילות מפתח ומונחים שתבחרו מראש.
רוצים לקבל הכוונה ולמצוא דרכים יעילות לקדם את העסק שלכם?
התקשרו או שלחו הודעה ונתאם פגישה ללא עלות.
כתבות נוספות
מה צריך להיות באתר כדי שיביא לקוחות?
האתר שלכם הוא המקום שיגרום ללקוח להעריך אתכם ולהגיד לעצמו "אני חייב לעבוד איתו!". זה המקום בו הוא יכיר אתכם לעומק כדי שביום בו יפנה אליכם, הוא כבר יהיה 90% משוכנע ולכם לא תהיה הרבה עבודת מכירה.
9 מרכיבים להצעה שהלקוח לא יוכל לוותר עליה!
לבנות הצעה ומוצר אטרקטיבי זה לא דבר פשוט. המון פעמים נדמה לנו שההצעה שלנו מדהימה אבל כשאנחנו מציגים אותה ללקוח, הוא לא מתלהב כמו שציפינו.
ההבדל בין הצלחה לכישלון בשיחת מכירה
המעמד של שיחת מכירה יכול להיות מלחיץ ולא נעים עבור רבים מאיתנו. רובנו מגיעים מתחומים שאין להם נגיעה בזה והכמה רגעים הללו שייש לנו לשוחח עם אדם בטלפון ולהשאיר עליו את הרושם הרצוי הם קריטים לעסק שלנו.