top of page

13 כלים שיווקיים שיעזרו לך להביא יותר לקוחות

Marketing

לאחר תקופה כאיש שיווק ועצמאי איגדתי לי 13 כלים שבעזרתם העסק שלי מתקדם, צומח, מוכר ונהיה רווחי יותר מיום ליום. בתור התחלה אני ממליץ לך להשתמש בלא יותר מ-3 כלים מתוך הרשימה ולוודא שהם המתאימים לעסק שלך|דרור ברק.

IMG_3909-Edit_pp_edited.jpg

פגישת אסטרטגיה לשיווק 

שמביא לקוחות

1.כתיבת תוכן יעיל 

מאמרים, פוסטים ומדריכים כתובים להורדה שנותנים לקהל היעד שלך ערך, מידע יעיל וכלים שבהדרגתיות ממצבים אותך כמומחה בתחום. אך לכתוב את התוכן זה לא מספיק, צריך לדאוג להפיץ אותו (סע' 6-7) בצורה רחבה ומדוייקת לקהל היעד על מנת להפיק ממנו תוצאות (כסף).

2.הפקת סרטונים (מדריכים בעלי ערך)

החשיפה (כמות אנשים שיצפו בתוכן) של סרטוני וידאו גבוהה יותר מאשר תוכן כתוב. חשוב לציין שלהמון אנשים יש העדפה לראות סרטון או אפילו רק להקשיב לו ברקע במקום לקרוא מאמר. כיום אנחנו יכולים להפיק סרטונים ברמה גבוהה עם סמארטפון ותוכנת עריכה ממש פשוטה לשימוש (דוגמא לסרטון שהפקתי בדיוק כך).

56523218_10157369537848678_2754563424020

"דרור יכול להקפיץ כל עסק כמה רמות קדימה וזכינו שמצאנו אותו לעסק שלנו"

מורנה סלוקי

"גאיה"-קורסים וסדנאות זוגיות

3.מתנות בעלות ערך- לחצ/י לדוגמא

הכלי הזה יאפשר לך גישה קלה (יחסית) לקהל היעד. לקשב ולזמן שלו. איך זה עובד? מעניקים מתנה בעלת ערך, לדוגמא: מדריך מקצועי חינמי להורדה, סדרת סרטוני הדרכה, וובינר. ובתמורה הצרכן ייתן לך את כתובת המייל שלו ובמה קטנה במוחו + אפשרות להניע אותו לפעולה לרכוש מוצרים נוספים שעולים כסף. כתובת המייל תאפשר לך להישאר בתודעה ולהמשיך לפרסם ולתת לו ערך בעזרת כלים שונים.

4.מוצר פתיחה זול לחשיפה גבוהה

גם כלי זה יאפשר לך גישה קלה(יחסית) לקהל היעד. ההצעה של מוצר פתיחה בעלות משתלמת במיוחד, מאפשרת לקהל היעד לקנות מבלי לחשוב יותר מדי. היא תחשוף אותך אליו מקרוב כדי שיוכל להתרשם ולקנות מוצרים נוספים בעלות גבוהה יותר. דוגמא למוצר פתיחה זול: הרצאה/סדנה קצרה (בין שעה וחצי לשעתיים), המטרה להביא כמות גדולה של אנשים שיוכלו להתרשם ממני ושאחזיר את ההשקעה על השכרת האולם, כיבוד והכסף שהשקעתי בשיווק ההרצאה.

5.אתר שנותן הרבה מעבר לרקע ותדמית העסק

tim-gouw-1K9T5YiZ2WU-unsplash.jpg

הדברים הפשוטים שיחסכו לכם המון כאב ראש

אתר אינטרנט הוא מצרך חשוב עבור כל עסק שבונה את עצמו לטווח ארוך ורוצה מערך שיווק רחב ונכון. אך, התפיסה שאתר צריך רק להציג אותי ואת העסק שלי היא מיושנת. כמעט בכל עסק למעט עסקים ויזואליים כגון: צלמים, גרפיקאיים וכו', חשוב מאוד שיהיה באתר גם תוכן בעל ערך לקהל היעד. מדריכים, כלים, סרטונים, כתבות ועוד... דברים שיגרמו לו להתרשם ממך ולתפוס אותך כאוטוריטה בתחומך.

6.קמפיינים ממומנים בפייסבוק ובאינסטגרם

שיווק אורגני (ללא השקעה כספית) הוא נחמד וחשוב. אבל מה שיחשוף אותך לכמויות ולקהל מדוייק (כזה שצריך אותך) הם קמפיינים ממומנים. אני יודע שזה מפחיד ולעיתים אנחנו נוטים להימנע או להשקיע רק כמה מאות שקלים בלבד בניסיון די קלוש להשיג תוצאות. אך אם עובדים נכון ומחשבים את הצעדים, קמפיין ממומן יכול להרים עסק מ-0 לקוחות למאגר לקוחות יפה מאוד תוך חודשיים- שלושה ולהחזיר השקעה של אלפי שקלים פי כמה וכמה.

7.קמפיין ממומן בטאבולה או אאוטבריין

  • תובנות פרקטיות ומשימות פשוטות שיעזרו לך לבדל את עצמך במעמדי השיווק והמכירה.

  • כל הטכניקות מיושמות באופן קבוע בתוכנית הליווי להצלחה עסקית Business Starter.

  • הדרכה ליצירת אמון מול הלקוח בתהליך המכירה להגדלת מכירות. 

טאבולה ואאוטבריין הן פלטפורמות לקידום תוכן (מאמרים, כתבות) באתרי אינטרנט שאינם רשתות חברתיות. קראת כתבה ב-Ynet ולמטה כתוב "כתבות נוספות שיעניינו אותך" שם נמצאות הכתבות  הממומנות.  זוהי אופצייה פחות מוכרת לרוב האנשים, אך מומלצת לך אם כתיבת תוכן (מאמרים) באה לך בקלות או מתאימה לאסטרטגיית השיווק של העסק שלך (ניתן להעזר בכותב מקצועי).  היא תייצר לך טראפיק לאתר ותחשוף כמויות גדולות של לקוחות פוטנציאליים לתוכן ושירות/ מוצר שלך.

לדוגמא:

שששששששששש_edited.jpg

שימו לב מה רשום תחת הכתבות ומוקף בעיגול הכחול (העסק שקידם את הכתבה=מיטב דש)

8.קמפיין ממומן בגוגל

קידום האתר שלך בתוצאות החיפוש בגוגל כאשר משתמשים מחפשים ביטויים הקשורים לתחום העיסוק שלך. לדוגמא: מטפל בדיקור סיני מחולון יכול לשלם לגוגל בשביל שהאתר שלו יהיה בתוצאות הראשונות כאשר משתמש מחפש את הביטוי: "דיקור סיני בחולון" וביטויים נוספים שקשורים לתחום עיסוקו ולקוחות פוטנציאליים יחפשו.  העלות לליד בקמפיינים מסוג זה היא בדר"כ גבוהה יותר מפלטפורומות אחרות ויש לשקול זאת כאשר בונים את האסטרטגיה השיווקית.

9.דיוור אלקטרוני ואוטומציות ארוכות טווח

הכלי הזה ייצור לך קהל שעוקב אחריך באופן עקבי. ההסכם הלא כתוב בינו לבינך הוא: התחייבות שלך לתת בעיקר ערך (מדריכים, מאמרים, תובנות עסקיות) וקבלה מצד הקהל שכל כמה מיילים נציע לו הצעה משתלמת במיוחד (הירשם לתוכנית הליווי העסקי , שריין מקום בסדנה הקרובה, צור קשר לפגישת ייעוץ במחיר חד פעמי ועוד).

10.נטוורקינג

יענה לך כבעל/ת עסק על 3 צרכים:

א. הצורך לא להיות לבד בעסק הזה- העצמאות באה עם קושי גדול של בדידות. אנחנו לבד בעסק ואין מי שייתן לנו מוטיבציה, יעזור לנו בהתייעצות מפעם לפעם וגם יגרום לנו לצאת קצת מהמשרד הביתי ולפגוש אנשים חיים.​

ב. יצירת שיתופי פעולה משתלמים- בכל נטוורקינג נמצא לפחות 2-3 בעלי עסקים שנוכל לשתף עמם פעולה ולהוות מוצרים משלימים אחד לשני. כולם מרוויחים!​

ג. כמה אנשי מכירות נוספים- לא מזיק שייש לך עוד כמה אנשים בעולם הזה שאתה הבעל מקצוע הראשון בתחומך שעולה להם בראש שמישהו שהם מכירים צריך אותך. בנטוורקינג אנחנו יכולים לבנות לנו רשת של ממליצים שיתאמצו כדי לעזור לנו להתפתח וכמובן שזה צריך להיות הדדי.

*חשוב מאוד- לוקח זמן להפוך את הנטוורקינג לכלי שיווקי יעיל. זה לא יביא לקוחות מיד, לכן חשוב לבחור מסגרת שנעימה כבנאדם וללכת להרבה פגישות אישיות. ללא פגישות אישיות עם חברי קבוצת הנטרווקינג, קשה מאוד לפתח קשרים שיניבו עבודה לעסק.

11.שיתופי פעולה עם בעלי מקצוע משלימים

כמעט לכל אחד מאיתנו יש בעלי מקצוע שמשלימים את השירות שלנו. יועץ פיננסי יכול לשתף פעולה עם יועץ שיווקי וללוות עסק במקביל. קבלן שיפוצים יכול לעשות שת"פ עם מעצב פנים ולהציע אותו ללקוחות כמוצר משלים. מעצב פנים יעשה שת"פ עם הנדימן שיבצע את השינויים בדירה ועוד ועוד...

12.כישורי מכירה בטלפון ופנים מול פנים (שכל אחד יכול לפתח)

המילה מכירות מרתיע אותך אני יודע. אבל חשוב להדגיש, מכירות לא חייבות להיות אגרסיביות, דוחפות או מטרידות לקוחות. מכירות זה להפיץ את האני מאמין והבשורה שלי לעולם ואפשר לעשות את זה באלגנטיות שמשאירה את הרושם הנכון ומביאה תוצאות גם בטווח הקצר וגם הארוך(מדריך המכירות המלא-לחצו כאן).

13.הרבה מוטיבציה, אורך רוח וסבלנות

אם זו התחלת הדרך בשבילך, סביר להניח שהכלי הזה אקטואלי מאוד. לפעמים לוקח חודשים ארוכים ובעסקים מסויימים גם שנה או שנתיים עד שמגיעים למצב של רווחיות ונשימה לרווחה.

זה לא קל לעבוד כל כך קשה  לאורך  זמן ולחכות שהתוצאות יגיעו. לעיתים זה מתסכל ואפילו מעליב ברמה מסויימת שלקוחות לא רוצים לעבוד איתך. אבל להעזר בסבלנות, לעבוד עם אסטרטגיה שיווקית לטווח ארוך ולסמוך על עצמך יביאו את התוצאות.

לסיכום, לא כל הכלים מתאימים לכל עסק והם גם לא תמיד פשוטים ליישום. רוצה לדעת איזה כלים מתאימים לעסק שלך ואיך נכון להשתמש בהם? השאר לי פרטים ונקיים פגישת ייעוץ ללא עלות!

רוצים לבנות תהליך אוטומטי יעיל שיביא לעסק שלכם מכירות ולקוחות חדשים?

לחצו כאן לפרטים נוספים.

גם זה יכול לעניין אתכם

42947.jpg

ההבדל בין עוד אתר לאתר שמביא לקוחות?

האתר שלכם הוא המקום שיגרום ללקוח להעריך אתכם ולהגיד לעצמו "אני חייב לעבוד איתו!". אז מה צריך להיות באתר שיביא לכם לקוחות?

Picture1-min.png

9 מרכיבים להצעה שהלקוח לא יוכל לוותר עליה!

לבנות הצעה ומוצר אטרקטיבי זה לא דבר פשוט. המון פעמים נדמה לנו שההצעה שלנו מדהימה אבל כשאנחנו מציגים אותה ללקוח, הוא לא מתלהב כמו שציפינו.

הצקליסט לניהול רשימת תפוצה.png 444.png

11 מרכיבים חובה בניהול רשימת תפוצה

עם עלות נמוכה ויעילות גבוהה, זהו אחד הכלים הטובים ביותר למיצוב כאוטוריטה ולהגדלת מכירות. איך מנהלים רשימת תפוצה ומדוורים ללקוחות כמו המומחים? בצ'קליסט יש 11 מרכיבים חובה בניהול רשימת התפוצה שלך.

Israel,Tel Aviv

תל אביב ,ישראל,ראשון לציון

רוצה יותר לקוחות? הגיע הזמן שנדבר.

|

050-4689170

צור קשר
bottom of page