איך להפסיק לבזבז כסף על פרסום ולהגדיל רווחים!
איך להתמודד עם ההתנגדות יקר לי ולהגדיל מכירות
10 משפטים שאסור להגיד בשיחת מכירה
מודל 5 האלמנטים לשיאים חדשים במכירות
מרגישים שאתם עובדים מסביב לשעון ומזניחים דברים חשובים מאוד בחיים? משפחה, חברים, תחביבים ואהבות ישנות... יש כמה כלים ודרכים שיעזרו לך לנהל עסק רווחי מבלי ליפול מהרגליים וגם להנות מתחביבים ואהבות אחרות בחיים.
בתהליך מכירה יש דקויות קטנות שיכולות לעשות את כל ההבדל בין עסקה גדולה שתזניק את העסק שלך לבין עוד פגישה שלא צלחה. הדקויות האלו נראות כפרטים קטנים, אבל עבור הלקוח הן משמעותיות מאוד.
בשביל ליצור תהליך מכירה שבאמת יביא לך את התוצאות שיפתחו ויגדילו את העסק שלך, איגדתי 12 כלים עוצמתיים למכירות גבוהות! כל כלי חשוב וקריטי בשביל ליצור תהליך איכותי ויעיל שידרוש כמה שפחות אנרגיה ויביא לך את הלקוחות הנכונים ואיכותיים.
אנחנו משקיעים המון כדי ליצור לידים, גם כסף וגם זמן. כדי שזה ישתלם, שיחת המכירה חייבת להיות כמה שיותר מדוייקת. בכל שיחת מכירה יש כמה פעולות שחובה לעשות! הן ההבדל בין שיחה לעסקה סגורה.
עלות נמוכה ויעילות גבוהה, זהו אחד הכלים הטובים ביותר למיצוב כאוטוריטה ולהגדלת מכירות. איך מנהלים רשימת תפוצה ומדוורים ללקוחות כמו המומחים? בצ'קליסט יש 11 מרכיבים חובה בניהול רשימת התפוצה שלך.
לבנות הצעה ומוצר אטרקטיבי זה לא דבר פשוט. המון פעמים נדמה לנו שההצעה שלנו מדהימה אבל כשאנחנו מציגים אותה ללקוח, הוא לא מתלהב כמו שציפינו. איגדתי 9 מרכיבים שייצרו לך הצעה שהלקוח לא יוכל לוותר עליה!
מדריך בעל ערך הוא כלי מצויין כדי להביא לקוחות, לבנות רשימת תפוצה וקהילה שעוקבת אחרי העסק שלך באופן אדוק. איך מתחילים לבנות מדריך? מה חייב להיות בו? ואיך הוא יביא לך לקוחות?
האתר שלכם הוא המקום שיגרום ללקוח להעריך אתכם ולהגיד לעצמו "אני חייב לעבוד איתו!". זה המקום בו הוא יכיר אתכם לעומק כדי שביום בו יפנה אליכם, הוא כבר יהיה 90% משוכנע ולכם לא תהיה הרבה עבודת מכירה. אז מה צריך להיות באתר שיביא לכם לקוחות?
הבידוד מאלץ אותנו לעשות שינויים גדולים אך הכרחיים בשביל להמשיך להתפרנס ולקדם את העסק שלנו למרות הכל. אני משתף אתכם ב-7 פעולות שגם אני עשיתי כדי להמשיך לשווק ולמכור כרגיל גם עכשיו.
לגרום ללקוחות לפנות אלייך ולהתעניין זה הדבר הקשה ביותר לכל בעל עסק. אבל מה עושים בשלב הבא? הגעת לשיחת המכירה ועכשיו צריך לדעת איך למנף את כל ההשקעה המקדימה והעבודה שעשית לתוצאות אמיתיות. כסף ומחזור מכירות שיבטיח לך עסק פורץ גבולות ורווחי!
שונא מכירות? רובנו לא אוהבים את פעולת המכירה. והמילה "מכירות" אפילו גורמת לנו לאי נוחות קלה. אבל זה לא תמיד חייב להיות אגרסיבי או מניפולטיבי. יש כמה עקרונות ופעולות שיווקיות מקדימות שיכולות לעזור ללקוח לקנות מבלי שנצטרך "למכור" לו.
לאחר תקופה כאיש שיווק ועצמאי איגדתי לי 13 כלים שבעזרתם העסק שלי מתקדם, צומח, מוכר ונהיה רווחי יותר מיום ליום. בתור התחלה אני ממליץ לך להשתמש בלא יותר מ-3 כלים מתוך הרשימה ולוודא שהם המתאימים לעסק שלך.
כמה פעמים כתבתם פוסט והרגשתם שזה לא תורם לכם? שהשקעתם המון זמן על מאמר ובסוף קראו אותו 15 איש במקרה הטוב? אנחנו משקיעים המון זמן וכסף ביצירת תוכן והוא חייב להביא תוצאות.
נכון אנחנו לא באים מרקע של מכירות והמקצוע שלנו שונה בתכלית. אני יודע שאתם כנראה גם לא אוהבים את זה וכל פעמים שאתם שומעים את המילה מכירות אתם נרתעים קצת ומחפשים להימנע. אבל אנחנו עצמאיים ואין לנו איש מכירות שימכור בשבילנו
המעמד של שיחת מכירה יכול להיות מלחיץ ולא נעים עבור רבים מאיתנו. רובנו מגיעים מתחומים שאין להם נגיעה בזה והכמה רגעים הללו שייש לנו לשוחח עם אדם בטלפון ולהשאיר עליו את הרושם הרצוי הם קריטים לעסק שלנו.
עזבתם את העבודה ואתם מקימים עסק חדש, עכשיו הכל תלוי בכם, אתם מובילים את הספינה ואתם צריך להניע ולנווט אותה כדי שתוכלו להתפרנס בכבוד ולהגשים את החלום שלכם.הנה כמה דברים שלמדתי תוך כדי המסע שלי.
העובדה שאתם מטפלים מצויינים, מדריכי כושר מעולים או צלמים נהדרים לא הכינה אתכם לעולם העסקים. ישנם דברים בסיסיים בהתנהלות כבעלי עסק שאתם חייבים לדעת כדי לתפעל עסק בהצלחה.
יש לך כישרון, אתה יודע שאתה טוב במה שאתה עושה אבל לא מצליח למכור,
סדר הוא המרכיב שלרוב העסקים חסר כדי להצליח, איך עושים סדר?
10 כללים כדי לשמור על דרייב ועשייה פרודוקטיבית
אחד הקשיים הכי משמעותיים שקולגות ובעלי עסקים קטנים מספרים לי עליו זה התקיעות וחוסר עשייה לקידום העסק שלהם.
"בניתי אתר עכשיו מה?"
פעמים רבות בעלי עסקים בונים אתרים מאוד מושקעים, משקיעים זמן, כסף ומחשבה רבה ולבסוף חווים תחושת כשלון כתוצאה מחוסר עניין של קהל היעד באתר שלהם וטראפיק נמוך מאוד אם בכלל.
איך תגרום לעובדים שלך לעבוד בשבילך ולא רק עבור הכסף שלך
האתגר הגדול ביותר של כל מנהל הוא להצליח לרתום את עובדיו למטרת העל של העסק ,לעבודה מאומצת למען השגתה ולא רק עבור השכר שלהם. נכון זה נשמע הזוי או קצת "חי בסרט" אבל זו האסטרטגיה הכי נכונה שיכולה להיות כדי לנהל צוות או אפילו עובד אחד בהצלחה רבה.
ניוזלטר - תוכן, יתרונות ונקודות חשובות!
תפקיד הניוזלטר בשיווק הוא קריטי עבור עסקים הרוצים לשמר לקוחות לאורך זמן וצריכים לנהל תהליך מכירה ארוך ומורכב. אך לפני שמחליטים לבנות אותו יש כמה דברים שצריך לדעת...
איך ליצור ולשדר ללקוחות אמון ויושרה במרחב הדיגיטלי?
בעולם מלא במסרים שיווקיים והבטחות גדולות, ערכים כמו אמינות ויושרה תופסים משקל רב יותר בתהליך קבלת ההחלטות של הלקוח .בכמה צעדים פשוטים ניתן ליצור תחושה זו טרם פגשנו או דיברנו עם הלקוח ולמכור יותר.
הכלי המפתיע שיהפוך את המוצר שלך
מ-Nice to have ל-Must have.
דמיון מודרך
עזרו ללקוח שלכם לדמיין כיצד יראו חייו ברגע שלאחר הרכישה, מה השימוש במוצר שלכם בסופו של דבר נותן לו באמת. נכון שזה נשמע גדול ודי מוגזם אך זוהי דרך מצוינת לשווק את המוצר שלכם.